Proloog ....... Er tegenaan kijken.... - Reisverslag uit Venray, Nederland van Alex Schaap - WaarBenJij.nu Proloog ....... Er tegenaan kijken.... - Reisverslag uit Venray, Nederland van Alex Schaap - WaarBenJij.nu

Proloog ....... Er tegenaan kijken....

Door: Nog niet fietsend Schaap

Blijf op de hoogte en volg Alex

06 April 2013 | Nederland, Venray

Wat haal je in je harses!? Tja, iets proberen? Iets ervaren.

Uit ervaring weet ik dat
Evaring een lantaarn is die alleen de drager verlicht.

Hoe lang doe je erover? Ik hoop binnen een maand.
29 april vertrek, terugvlucht 22e en 29e mei geboekt

Welke route? Voornamelijk fietspaden, bospaden, natuurgebieden vlgs www.reitsmaroutes.nl

Wat is het doel? Fysiek Rome, Mentaal het ervaren van de reis.

Hoe overnachten? Tentje

Met wie? "Me, myself and I"

Hoe eten? Dat zie ik nog wel. Heb een pan en gasbrander. Voor nood een paar MRE's

BasecampNL is Frans = africart@ziggo.nl

Kortom, slechts een vaag idee wat me te wachten staat.






  • 11 April 2013 - 20:27

    Hay En Marianne Smits:

    Ha die Alex
    Even een test voor ons.
    H&M

  • 16 April 2013 - 20:54

    Marleen:

    Nou Aaltje,

    Dit ziet er al leuk uit, nog twee weekjes en dan ga je er voor.
    Ik hoop dat je veel ziet en geniet en wij volgen jou want ik vind het heel stoer wat je gaat doen.
    Dikke kus Marleen

  • 22 April 2013 - 08:17

    Bert Jacobs:

    he maatje,
    ik zal je volgen.
    tot op de koffie.

  • 22 April 2013 - 20:54

    Willem:

    Hoi Alex
    Duidelijk een kwestie van YOLO.
    Goede reis!!!
    Hoop dit ook nog eens te doen met de "Hoorn", op de "brommer" dus.
    Chapeau!!!
    Willem

  • 20 Maart 2023 - 16:43

    Jan Van Lenthe:

    Hallo Alex, Ik ga dit ook voor het eerst doen. In gidsje 3 zit een 'slecht en onverhard stuk' aan de zuidwest kant van Lago di Bolsena, ook nog eens met stukken van 20% erin. Is dat wel te doen?, mijn vrouw gaat ook mee, niet zo'n ervaren fietser.

    Groet, Jan


  • 20 Maart 2023 - 18:30

    Alex:

    Hoi Jan,

    Het is alweer 10 jaar geleden! Maae de Reitsma route was over het geheel altijd goed te fietsen, ook dat stuk. Hij houdt de route nog steeds goed bij.

    Goede reis, het is prachtig!

Tags: Proloog

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alex

Actief sinds 06 April 2013
Verslag gelezen: 1255
Totaal aantal bezoekers 31983

Voorgaande reizen:

13 Mei 2021 - 26 Juni 2021

2021 Haarlem - Santiago de Compostella

29 April 2013 - 29 Mei 2013

2013 Venray - Rome

Landen bezocht: